Awas Simbol Zionis Yahudi Ada di Sajadah Anda

 
Artikel ini juga telah diulas dari ‘efairy-holywar’ dan beberapa rangkaian blog lain yang pernah ditutup oleh pihak tertentu kerana membongkar rahasia sulit ‘The Elite’. Walau bagaimanapun pembongkaran misteri ini akan terus dibuat demi menyelamatkan kesucian dan kehormatan Agama Islam. Mungkin banyak yang telah mengetahui rahasia ini.Namun sekiranya anda belum mengetahui,silakan cari tahu!! Ini sangat penting demi memelihara akidah anda.

Kini kita akan membahas sajadah. Ya, sajadah yang digunakan oleh anda untuk alas solat. Apa yang menariknya disini? Silakan perhatikan dahulu gambar- gambar dibawah :

 

 

Berdasarkan gambar Master Carpet di atas, saya akan mengambil tiga cirinya ; 

1) Lantai catur (hitam/putih) Checkered Floor 
 

2) Bintang dan Bulan 
 

3) 2 tiang yang dikenali sebagai Joachim dan Boaz 
 
Sekarang kita akan perhatikan pula contoh salah satu sejadah yang telah diambil. Silakan perhatikan betul-betul. 
 

Perhatikan sejadah di atas, ia juga mempunyai 3 ciri yang saya katakan yaitu bintang dan bulan, lantai berpetak (checkered floor) dan 2 tiang.

Berikut adalah contoh sejadah yang mempunyai 3 ciri freemason yaitu (GAOTU (Great Architect of the Universe), All Seeing Eye (mata satu) dan tiang Joachim Boaz

 

Jika kita perhatikan sejadah di atas secara betul-betul dan teliti kita akan melihat 2 tiang yaitu tiang Joachim dan Boaz, All Seeing Eye (mata satu) dan GAOTU yang tergantung di antara 2 tiang. All Seeing eye anda sering lihat di tengah antara 2 tiang. Coba anda bandingkan sejadah di atas dengan gambar di lodge Freemason di bawah.

 

Perhatikan GAOTU yang tergantung di logde Freemason di atas. Ada persamaan dengan gambar yang tergantung di sejadah di atas. Dan jika anda zoom gambar di logde Freemason tersebut, anda akan jumpa lambang bulan dan bintang di sisi jangka lukis. Ini membuktikan bahwa Zionis menggunakan lambang ini sebagai salah satu lambang mereka dan lambang ini bukanlah lambang agama Islam yang suci ini. 
Di sini saya zoom kan gambar-gambar tersebut. Perhatikan lambang Bulan dan Bintang yang jelas kelihatan di sisi jangka lukis dan bandingkan GAOTU yang tergantung di sejadah dan di lodge.

 

Sekali lagi bandingkan dengan sejadah dibawah ;

 

Sejadah yang terdapat 3 ciri2 freemason yaitu : GAOTU (Great Architect of the 
Universe), All Seeing Eye (mata) dan tiang Joachim Boaz 

Inilah perancangan jahat Yahudi dan Nasrani yang ramai diantara kita tidak menyangka dan sadar. Mereka akan menjadikan KITA SESAT DALAM KEADAAN BERIMAN. Walaupun dengan perkara sekecil ini, mereka tetap menjalankan rancangan jahat mereka. Diharapkan kita semua lebih berhati-hati dan peka selepas kejadian ini dalam kehidupan sehari-hari.

“Banyak di antara Ahli kitab (Yahudi dan Nasrani) suka kalaulah kiranya mereka dapat mengembalikan kamu menjadi kafir setelah kamu beriman, karena dengki yang timbul dari diri mereka sendiri, sesudah nyata kepada mereka kebenaran (Islam).” Al-Baqarah 109
 

Saya akan menguraikan beberapa istilah diatas yang berkemungkinan mengelirukan anda : 

1) Freemason 
Freemason dan Illuminati adalah cabang-cabang pertubuhan Dajal Laknatullah.Tiada bezanya di antara dua pertubuhan ini, keduanya menganut agama menyembah Iblis dan Syaitan, mengamalkan sihir dan memuja-muja mistik sesat (antaranya percaya kepada kuasa angka dan bentuk geometri). Namun freemason telah tampil seolah-olah sebuah pertumbuhan yang halal dan memperjuangkan kebajikan. Kini ahli mereka berada diseluruh dunia termasuk indonesia yang rata-rata anggota elit. 

2) Lantai Hitam & Putih/Checkered Floor 
Lantai yang digunakan dalam ritual freemasonry (berpetak hitam-putih) 

3) Bulan dan Bintang 
Biasa terdapat dalam logo dan simbol yang digunakan oleh freemasonry, dan turut digunakan didalam ritual penyembahan syaitan. Bulan dan bintang turut digunakan sebagai simbolik keislaman di kebanyakan negara termasuk negara tentangga malaysia (walaupun sebenarnya bukan logo Islam) 

4) All seeing eye 
- Simbolik/propoganda “The Hidden Hand/Dajjal” seperti yang tercetak dibelakang uang dollar U.S. 
“Man tasyabbaha bi qaumin fahua minhum”.Bermaksud: Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka iaitu kaum berkenaan). 

WALLAHUALAM
Yuk dapatkan update info asik dan menarik dengan cara Like Facebook Fanpage dan Follow Twitter serta masuk di lingkaran saya di Google+.


Baca Juga Artikel Menarik Lainnya Yuk : »

Tags | |